.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دخالت نمایندگان در انتخاب روسای هیات ورزشی

به یقین نمی توان منکر این شد که برخی از روسای هیات های ورزشی در شهرستان ها و هیات های استانی  نه تنها شایستگی حضور در آن پست را ندارند بلکه ماندن هر لحظه آنها در آن جایگاه ورزشی جز خسران و نابودی برای ورزش مازندران ارمغان دیگری ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی این افراد که با آویزان شدن به این و آن در پی به دست آوردن جایگاه ورزشی و یا هر موقعیت اجتماعی دیگر برای خود می باشند آنقدر جسارت به خود خرج داده که  با استفاده از هر روشی سعی در تثبیت موقعیت خود در آن جایگاه ورزشی دارند.

البته این را هم نیز باید متذکر شد که عملکرد این تشنگان قدرت نه تنها سودی به حال ورزش مازندران و شهرهای زیر مجموعه خود نداشته بلکه به تباهی ورزش و فرار ورزشکاران از صحنه های ورزشی نیز منجر شده و می شود.

اگر چه بعد از آمدن سعادتمند در راس ورزش مازندران و با توجه به شناختی که وی از مجموعه ورزش استان دارد و همچنین برخی کارهای صورت گرفته نشان دهنده آن است که وی و مجموعه کاریش نه تنها وقعی به این افراد نگذاشته بلکه در صددند تا از نیروهای توانمند و کارکشته و متخصص در مجموه مدیریتی هیات های ورزشی استفاده نمایند که ما نیز این مطلب را به فال نیک می گیریم.

 اما خبر های شنیده شده حکایت از رویه متفاوت برخی روسای ادارات ورزش و جوانان  شهرهای استان با این سیاست دارد بطوریکه اخیرا" دیده و شنیده شده که این روسا به هر ترتیب ممکن سعی در برکناری بعضی از مسئولین موفق هیات های ورزشی داشته و افرادی را به عنوان جانشین معرفی می کنند که حتی سابقه ورزشی آن رشته را نیز در کارنامه خود ندارند.

این افراد که ذکر خیرشان در سطور اولیه رفته!!! همانانی هستند که بیشتر به دنبال نام خود بوده تا خدمت به ورزش و ورزشکاران مازندران.

البته روسای ادارت ورزش و جوانان علت این کار را فشار نمایندگان عنوان کرده که امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد و تنها ملاک برای مدیران ورزشی در انتخاب روسای هیات ها استفاده از افراد متخصص آگاه و خوشنام آن رشته ها باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.